Selamat Datang Ke Blog Umi Afiqah, tinggalkan jejak anda di blog saya. Kalau dah baca, follow jugak yeww. I love you crush !

Tuesday, 15 November 2011

my necklace

okey,,hari ni aq nak cerita sikit,,tadi balik tadi aq dpat rntai,,spupu aq belikan,,tapi guna duit aq lha,,
haha trukkan dye,,skit pun dye tak guna duit dye,,itu dah lemak dah ar kan,,iye ar bukkannye nak kongsi duit
guna duit aq je lha nak beli rntai,,tapi nasib lha hari ni aq baik skit,,gune je lha duit aq,,kira halal je lha jida ooii
arghhh,,kmbali ke topik balik la,,spupu aq dye beli rantai tu untuk kita 2 org je,,haha,,romantik x kami,,
haha,,rantai tu cntik kot,,tapi lupa nk upload,,nnti sy upload,,tgok lha spuas-puas hati korang yaw,,bye

okey ni gmbar2 yg sy jnji hari tu







okey,,ni antara gmbar rntai aq,,rntai ni cantikkan?
of coz la cntikkan,,rntai aq,,haha

tgok la gmbar ni puas2,,jgn usha lama2 sngat,,haha

k,dah bye

No comments:

Post a Comment