Selamat Datang Ke Blog Umi Afiqah, tinggalkan jejak anda di blog saya. Kalau dah baca, follow jugak yeww. I love you crush !

Wednesday 26 October 2011

giler-giler with my cousin






nmpak tak gambar kat atas tu,,that my cousin
gmbar-gmbar ni tngkap masa my bufday,,mcam ni kalau kebosanan melanda kitorang
tngkap gmbar bnyak-bnyak lpas tu masuk dlam facebook
tapi gmbar kat sini sikit sngat,,nak tgok gmbar bnyak lagi
korang cari kat facebook,,korang ade facebook,,kalau x de tu cepat-cepat lha buat,,kalau nak tgok gmbar kami ni
cari ar facebook sy,,search kat situ my name UMI AFIQAH (SACHIKO MINAMINASHI)
lpas tu add la sy,,sy akan sntiasa approve,,kalau dah approve tu tegur-tegur la,,jngan sombong-sombong pulak
coz kat dlam facebook sy lagi bnyak gmbar-gmbar yg kitorang tngkap
x bnyak sngat,,nak tgok bnyak lagi cari facebook sepupu sy,, cari je kat facebook nama sye,search nama ni ROJI WAJIDA,,coz dye la tngkap gmbar kitorang,,lpas tu dye upload dlam facebook dye,,sy hnya mncuri gmbar dye je,,lpas tu buat album
comey x sy??eiii,,gediknye,,hahah peduli hape aku nak gedik ke tak,,ini blog aku kan??bukan blog korang kan,,hahah
kalau dah baca tu follow la skali blog ni,,coz buat penat je aku taip,,kalau x de blog,,boleh like blog aku ni,,itu pun dah membuatkan aku sronok

itu je la aku nak cerita,,coz aku nak cerita bnda lain plak
bye-bye :)

No comments:

Post a Comment