Selamat Datang Ke Blog Umi Afiqah, tinggalkan jejak anda di blog saya. Kalau dah baca, follow jugak yeww. I love you crush !

Thursday, 8 September 2011

kembar lisa surihani



lisa surihani





kimberly ryder

ni la kmbar lisa surihani tpi lisa ngan dia bkan nye adik-bradik pun,,tapi muka dia ni iras-iras muka lisa surihani je..nama dia kimberly ryder,,dia ni org indon,,takkan korang x tngok sinetron  kawin masal..dia ade brlakon dlam crita tu..watak dia dlam crita tu dia jadi riby..kkasih kepda rio (glenn alinskie)..hahaha..lntaklah tapi muka diorng ni nk dkat sama kan,,

No comments:

Post a Comment